De nieuwe ZO-krant! in Pekela

6 februari 2009

De nieuwe ZO-krant! in Pekela

Veel partijen informeren de burger alleen tijdens verkiezingstijd, de SP doet dat het hele jaar door. Daarom heeft de SP een krant die vier keer per jaar uitkomt. In februari en maart valt de nieuwe krant bij Pekelders op de mat.

In deze editie van de ZO-krant komen de volgende onderwerpen aan de orde: Agnes Kant geeft aan hoe Nederland menselijker en socialer kan; Jan Marijnissen schrijft president Barack Obama aan; Ewout Irrgang gaat in op de financiële crisis; Sander de Kramer vertelt hoe hij 90 kindslaven redde en foute en goede vormen van ontwikkelingssamenwerking worden met elkaar vergeleken.

De SP is de eerste partij die stemmers en sympathisanten via een eigen krant op de hoogte houdt van haar bezigheden en sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen. Wilt u meehelpen de ZO-krant in uw eigen straat of buurt te verspreiden? Of toch geen ZO- krant ontvangen. Neem contact op met de SP Pekela op pekela@sp.nl of bel 0597-645598